Carnaval op school!

Vrijdag 9 februari as. vieren we met de hele school weer CARNAVAL! Ieder jaar heeft Carnaval een speciaal thema, en dit jaar is dat het thema ‘Beroepen’! Elke klas zal een eigen beroep kiezen en een groepsnaam bedenken. Kinderen mogen vrijdag 9 februari als dit beroep verkleed naar school komen, maar mogen natuurlijk ook zelf iets verzinnen. Aan het begin van de schooldag verzamelen we in de klas. Om 08.45 uur gaan we naar de zolder waar we een echte modeshow zullen houden. Tevens zal er één meisje en één jongen verkozen worden tot ‘Prins en Prinses Carnaval’.

De groepen hebben de volgende beroepen gekozen:
groep 1/2 a: de brandweer
groep 1/2 b: de tandarts
groep 3: de dokter
groep 4: de kapper
groep 5: de politie
groep 6: de chef-koks
groep 7: de verstrooide professors
groep 8: de wereldreizigers

De ouders zijn ook van harte welkom van 08.45 uur tot 09.45 uur en van 11.00 uur tot 11.40 uur op de nieuwe zolder.

Let op! Deze dag volgen we een afwijkend rooster. De leerlingen zijn om 12.00 uur vrij! Uw kind hoeft dus geen brood mee te nemen naar school.

We hopen dat het weer een groot feest wordt!
  • 1-Carnaval-2018.jpg