De sportiefste school van Rotterdam-Noord!

Van 17 t/m 21 september heeft Imeldaschool meegedaan aan de sportentocht binnen gemeente Noord. Alle kinderen van de groepen 3 t/m 8 zijn een week lang bij sportverenigingen langs gegaan om deel te nemen aan verschillende sporten. Zo hebben de kinderen en de ouders kennis kunnen maken met verschillende sportverenigingen. Naast dat de kinderen de verenigingen gratis mochten bezoeken, konden ze ook verschillende prijzen winnen, zoals een gratis lidmaatschap van een jaar, een kookworkshop en een prijs voor de sportiefste leerling. Maar ook de school kon een prijs winnen. Hoe meer leerlingen naar de sportverenigingen gingen, des te groter was de kans om de sportiefste school te worden. Om die prijzen te kunnen winnen heeft elk kind een eigen sportboekje met een stempelkaart gehad, met dit boekje zijn de kinderen langs de verenigingen gegaan. Bij elk bezoekje kreeg je een stempel. Aan het eind werden alle boekjes ingenomen en ingeleverd bij de gemeente.

De Imeldaschool heeft de sportentocht met een groot succes afgerond en is super in de prijzen gevallen. Wij waren weer de sportiefste school van NOORD!!!

Volgend jaar is er weer een sportentocht en dan gaan we proberen nog meer prijzen binnen te slepen.

Super goed gedaan!!

Media