Afsluiting thema 3

Beste ouders,

We hebben vandaag thema 3 Smakelijk Eten! afgesloten. Op de foto ziet u de letters die we tot nu toe hebben geleerd en dat zijn er al een heleboel!
 Ik hoop dat de kinderen naast het lezen in de huiswerkmap ook blijven oefenen op basispoort. Dit kan inmiddels ook op een tablet op laptop. Oefening baart kunst!
Mocht u de link niet meer weten, stuurt u mij dan een berichtje dan stuur ik u een nieuwe link.

Zoals u heeft kunnen lezen in de nieuwsbrief en de brief van de directeur, krijg ik een nieuwe functie erbij binnen de school. Daar ben ik heel erg blij mee. Dit betekent dat ik de groep een klein beetje ga verlaten. Ik blijf op maandag de vaste juf van groep 3 en de overige dagen staat juf Puck voor de groep. Ik blijf uiteraard in mijn nieuwe functie ook nog verbonden met de groep dus de kinderen blijven mij gewoon zien.

Juf Puck zal zich binnenkort via de mail uitgebreider aan u voorstellen.

Groetjes Juf Karin
  • thumbnail_IMG_7064