Verlengde leertijd - Kunst

Bij de kunstlessen zijn de leerlingen van groep 1 t/m 8 na de kerstvakantie begonnen aan een mooi werkje voor carnaval! Dit jaar is het thema beroepen en voor iedere klas is er een ander werkje bedacht.

Zo maakt groep 1/2a een echte brandweerhelm, is groep 1/2b bezig met alles wat te maken heeft met de tandarts, heeft groep 3 een dokterstas gemaakt en maken de leerlingen van groep 4 als echte kappers een nieuw carnavalskapsel voor zichzelf. Passend bij de politie maakt groep 5 een boef in de gevangenis.

Groep 6 heeft gekozen voor het beroep chefkok en is bezig met het knutselen van hun lievelingseten.

Als echte uitvinders maakt groep 7 onder andere een robot!

Groep 8 heeft, samen met modeontwerpster Sanne Hijzelendoorn, een heuptasje gemaakt; iets wat goed van pas komt bij hun beroep als wereldreiziger.